3 merken, 1 ontmoetingsplaats

LRInterieur Biennale Aquaware
Interieur-Biennale-Aquaware

1 beursstand, 3 merken

01. centraal ontmoetingsplaats

Aquaware is verdeler van verschillende merken, maar wenste met 3 merken naar de 2-jaarlijkse Interieur Biennale in Kortrijk te stappen. De opdracht luidde dan ook duidelijk: ontwerp een beursstand waarbij 3 individuele merken als 1 geheel gepresenteerd worden, zonder te raken aan de eigen uitstraling en het eigen karakter van elk merk.

Na het verdelen van de beschikbare oppervlakte, werd het ontwerp gekozen waar een centraal ontmoetingspunt de basis vormt van deze beursstand. Het ontmoetingspunt werd gevormd door een hoge tafel met krukken, om dieper in gesprek te gaan met de bezoeker. Ondanks de eigenheid van deze merken, is het samen brengen van de producten onderling perfect mogelijk. Dit creëerde, in combinatie met de centrale ontmoetingsplaats, een ideale dynamiek in de beleving van de bezoeker.

Beursstand-Aquaware-inteRom